وسایل و تجهیزات آموزشی سگ

وسایل و تجهیزات لازم برای آموزش سگ

 از انجام اقدامات ساده گرفته تا تکنولوژی‌های پیشرفته، انواع وسایل در طول تاریخ برای آموزش سگ‌ها به کار گرفته شده‌اند. در دوران قدیم، انسان‌ها برای آموزش سگ‌ها بیشتر از روش‌های سنتی استفاده می‌کردند. این روش‌ها شامل استفاده از سوت، شلاق یا برخوردهای غلط بود که بسیاری از این روش‌ها امروز مصداق خشونت علیه حیوانات تلقی می‌شوند.

در عصر حاضر با پیشرفت علم و آگاهی، از انواع جدید تجهیزات آموزشی سگ استفاده می‌شود. از دستگاه‌های الکترونیکی آموزشی گرفته تا مکمل‌های تشویقی، بازی‌های ذهنی و ابزارهای تمرینی که در این زمینه  مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین تجهیزات آموزش سگ در طول تاریخ تغییر کرده و به سمت روش‌های مثبت و غیر خشونت‌آمیز پیش رفته‌اند.

مکمل غذایی تشویقی

آموزش و تربیت سگ بدون پاداش و تشویق ممکن نیست. سگ‌ها برای یادگیری نیاز به تایید و انگیزه دارند و هیچ چیز مانند یک خوراکی خوشمزه نمی‌تواند آن‌ها را سر ذوق بیاورد. استفاده از انواع مکمل غذایی و تشویقی سگ برای آموزش و تربیت این حیوانات بسیار رایج است. با این کار با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم عناصر مغذی مورد نیاز بدن سگ‌ها را تامین می‌کنید، هم فرایند آموزش و تربیت را برای او جذاب می‌سازید.

برای این کار می‌توانید از مکمل‌هایی که حاوی عناصر غذایی مهمی مانند پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند، استفاده کنید. مکمل‌ها به بهبود سیستم عصبی سگ‌ها کمک می‌کنند و باعث بهبود یادگیری می‌شوند. همچنین مکمل‌هایی که حاوی پروتئین هستند، می‌توانند به رشد عضلات سگ‌ها کمک کنند و زمینه لازم برای جنب و جوش سگ‌ها را فراهم می‌کنند.   

قلاده

قلاده یکی از موثرترین تجهیزات آموزشی سگ است که به طور مثبت و مؤثر به سرپرست یا مربی کمک می‌کند تا حیوان را آموزش دهد. استفاده از قلاده برای آموزش سگ باعث می‌شود مربی کنترل بهتری بر رفتار سگ داشته باشد و به او رفتارهای مثبت و نبایدها را آموزش دهد.

قلاده سگ

 

با استفاده از این ابزار آموزشی می‌توانید به کنترل رفتارهای سگ خود در طول پیاده‌روی، جلوگیری از حمله به اشیاء خطرناک، پیشگیری از رفتارهای ناخواسته مانند پریدن وسط خیابان و کنترل تعاملات مثبت پت شما با سایر سگ‌ها یا افراد در مکان‌های عمومی بپردازید. بنابراین با استفاده از قلاده برزنتی یا زنجیر چوک به‌عنوان یکی از تجهیزات آموزشی سگ، قادر هستید ارتباط بین خود و حیوان خانگی‌تان را تقویت کنید و به پت خود آزادی عمل بدهید، درحالی که از رفتارهای خطرناک او جلوگیری می‌کنید.

باتوم

نگران نشوید. اینجا خبری از خشونت علیه حیوانات نیست، اما اگر شما در حال تربیت سگ نگهبان یا سگ‌های پلیس هستید، باید از تجهیزاتی استفاده کنید که موقعیت خطر را برای سگ تداعی کند و راه مقابله با آن را یاد بگیرد. باتوم یکی از تجهیزات آموزشی سگ است که در شرایط کنترل‌شده، بدون اینکه خطری برای حیوان در پی داشته باشد، برای تربیت و تعلیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مربی از باتوم برای اجرای حرکات نمایشی استفاده می‌کند تا سگ از ابزار و ادواتی که مهاجم یا مجرم به وسیله آن‌ها حمله می‌کند نهراسد و بتواند دفاع خوبی از خود نشان دهد.

کلیکر

کلیکر یکی از وسایل آموزشی سگ است که با فشردن دکمه صدایی شبیه به «کلیک» تولید می‌کند. سرپرست یا مربی با استفاده از این ابزار، به تدریج به سگ یاد می‌دهند که وقتی کلیکر زده می‌شود، عملی خاص را انجام دهد و در نتیجه پاداش دریافت کند. این پاداش می‌تواند یک رفتار تعاملی مانند های‌فایو یا خوراکی مورد علاقه سگ باشد. با استفاده از این نوع تجهیزات آموزشی سگ، پت شما مکررا چیزهای جدید یاد می‌گیرد و این رویکرد به شادابی و سرزندگی حیوان خانگی شما کمک می‌کند. میزان صدا در این ابزار قابل تنظیم است و به‌عنوان یک وسیله آموزشی غیرتهاجمی به تقویت رابطه سرپرست و سگ کمک می‌کند.

کلیکر سگ

دستکش گارد

در باشگاه‌های تربیت سگ مانند آرساس که به‌صورت تخصصی به تعلیم و آموزش سگ‌های حرفه‌ای با کاربرد فعالیت در گارد ویژه، سگ امداد و نجات، سگ محافظ یا سگ‌های پلیس می‌پردازند، باید از وسایل و تجهیزات حرفه‌ای با استاندارد بالا استفاده شود. اگر شما هم در حال تربیت کردن سگ‌های محافظ هستید، دستکش گارد یکی از مهم‌ترین تجهیزات آموزشی سگ‌هاست.

سگ شما باید یاد بگیرد تا در هنگام خطر از آرواره‌هایش استفاده کند و برای تمرین کردن چنین موقعیتی چاره‌ای جز طعمه قراردادن دست و ساعد مربی نیست. برای ایمنی دست مربی، باید از دستکش ویژه استفاده کرد. این دستکش‌ها که معمولا جنس کنفی دارند، نرم هستند تا دندان، لثه و فک سگ آسیب نبیند و در عین حال محکم هستند تا دستان مربی در امان بماند.

بهترین مرکز خرید تجهیزات آموزشی سگ را چگونه پیدا کنیم

برای پیدا کردن بهترین مرکز خرید تجهیزات آموزشی سگ،  بهتر است از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنید و به عوامل مختلفی مانند کیفیت محصولات، قیمت مناسب و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف دقت کنید. بهتر است مرکزی را پیدا کنید که مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین وسایل آموزشی سگ را عرضه کند تا بتوانید همه خریدهای خود را یکجا انجام دهید.

چنانچه از یک فروشگاه اینترنتی برای خرید تجهیزات آموزشی سگ اقدام کنید، فرصت کافی دارید تا ویژگی‌های وسایل و محصولات را به دقت بررسی کنید، قیمت را در فروشگاه‌های مختلف بسنجید و با توجه به بودجه خود برای خرید اقدام کنید.

کلیه تجهیزات آموزشی سگ از جمله مکمل‌های تشویقی، کلیکر، باتوم، قلاده و دیگر وسایل را می‌توانید با بهترین درجه کیفی و قیمت مناسب از آرساس خریداری کنید. با توجه به اینکه این وب‌سایت متعلق به یک باشگاه رسمی و مجوزدار تربیت سگ است، می‌توانید از کاربردی بودن این تجهیزات مطمئن باشید.

فهرست تنظیمات خود را در تنظیمات موضوع تنظیم کنید -> هدر -> منو -> منوی تلفن همراه (دسته ها)
اولین فهرست پیمایش در اینجا خود را ایجاد کنید
سبد خرید
شروع به تایپ کنید تا پستهای مورد نظر خود را ببینید.